Ohhio | Dev Örgü

Leave a Comment

Merhaba herkese! 😊

Baharın gelişiyle yeniden canlandı hayat, tabi bizler de öyle. 🌵Bir süredir uğramıyorum buralara. 🙈 Umarım bıraktığım gibidir her şey.🙏🏻

Bugün size uzun zamandır instagram'dan takip ettiğim ve rengarenk iplerle harika battaniyeler, atkılar, kazaklar, kilimler yapan Anna Mo' dan bahsetmek istiyorum💜

Erken yaşlarda örgü örmeyi öğrenmiş olan Anna Mo yetişkinliğinde de asıl mesleği olan tasarımcılığın yanında hobi olarak örgü örmeye devam etmiş. Bunda ilgi çekecek ne var diyeceksiniz belki içinizden. Herkes örgü örebilir. İşte asıl ilgi çeken kısmı yaptığı bu örgülerin normal örgü boyunda değil de xxl şişlerle örülmüş dev örgüler olması 😊🙈





Kafanız biraz karıştı sanırım 😊🙈
Şöyle anlatayım; boyutu 8 cm kalınlığında olan iplikler düşünün. Bir yumağı iki kolunuzla anca taşıyabildiğiniz yün iplikler. Bu iplikleri nasıl örerdiniz? Biraz zorlanırdınız sanırım. 😄


Anna Mo bu iplikleri örmenin kolay yolunu bulmuş tabiki. 💭 Bazı modelleri yaparken kollarını şiş olarak kullanmış ya da xxl şişlerle örmüş bu kalın iplikleri.



Bu örgünün bir özelliği de dev örgü desenlerine bakarken sanki büyüteçle inceliyormuşsunuz gibi gelmesi 👀 Ee iplerin boyutu 8 cm olunca ortaya çıkan ürünler gayet dikkat çekici oluyor değil mi? 😉







Sizi bilmem ama ben boş vaktim olursa mutlaka denemek istiyorum bu örgüyü. Denemek isteyenler için iplikler AliExpress 'de mevcut.🎈

Sevgiler..
@mrsgoksin